Promocja! Regenerujący balsam do ciała - SOLARIS D.N. :: 164,00 zł ::.

PROMOCJA - WSZYSTKIE PRODUKTY PO "STARYCH" CENACH !!!

Zamówienia można także składać: e-mailem: abapol@abapol.pl ;
telefonicznie - (058) 305 45 68 , 505 222 765
infolinia - 0 801 000 300 ( tel. stacj.).
Szybki podgląd wszystkich produktów znajdziesz: tutaj.
PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 200,- zł - PRZESYŁKA POCZTOWA GRATIS !!!
UWAGA
W związku ze zmianą panelu klienta - jeśli jest problem z logowaniem, założymy nowe konto + prezent za utrudnienia
napisz e-mail lub zadzwoń.
Wybierz kategorię
Wyszukiwarka


Zaawansowane wyszukiwanie
Koszyk
Twój koszyk jest pusty
Subskrypcja
Chcesz otrzymywać informacje o nowościach w naszym sklepie?
Wpisz swój adres e-mail!



Język
PolskiEnglish
Często zadawane pytania.

1. Czy dostarczycie Państwo towar  nawet przy małym/jednostkowym zamówieniu?
Tak, każde zamówienie nawet najtańszego jednostkowego produktu jest realizowane


2. Chciałbym płacić za zamówienie towary karta kredytową. Czy jest to możliwe i czy jest bezpieczne?
Tak, można zapłacić m.in. dowolna kartą kredytową poprzez system”Platnosci.pl”.Płatnośc odbywa się na niezależnej szyfrowanej stronie operatora kart kredytowych. My ze swojej strony on-line widzimy dokonana płatność, natomiast naturalnie nie mamy podglądu w numer Państwa karty kredytowej.


3. Jak szybko następuje dostawa towaru?
Zamówiony towar wysyłamy  w przeciągu ok. 3 dni roboczych, liczonych od momentu uzyskania potwierdzenia zamówienia ( potwierdzenia zamówień złożonych za pośrednictwem formularza sklepu internetowego otrzymujemy on-line. Należy także doliczyć czas doręczenia przesyłki ( przesyłka kurierska - 1 dzień, paczka pocztowa priorytetowa - 1 do 3 dni).


4. Czy muszę, aby dokonać zakupów rejestrować się w Waszym w sklepie internetowym?
Nie, nie jest to konieczne. Zakupów mogą również dokonywać nie zarejestrowani Klienci.


5. Nie chcę dokonywać zakupów automatycznych. Jak mogę inaczej złożyć zamówienie?
Zamówienia można złożyć także telefonicznie, faksem, e-mailem. Dane w dziale kontakt


6. Czy realizujecie zamówienia hurtowe?
Tak, zamówienia powyżej 500 zł brutto są uznawane za hurtowe. W takim wypadku należy się z nami skontaktować i uzgodnić rabat. Wielkość rabatu jest uzależniona od rodzaju kupowanego asortymentu.


7.Mam konto w mBanku. Czy mogę płacić przelewem korzystając z opcji mTransfer?
Tak, jest to możliwe.

8. Mam problem z płatnością online. Co mam zrobić?
Jeżeli z jakichkolwiek  przyczyn nie udało sie dokonać płatności online, to zawsze można przelać zapłatę za towar i przesyłkę na konto poniżej:

nr rach. 29 1140 2004 0000 3902 5870 1310
odbiorca: ABAPOL
ul. Wały Piastowskie 1/1103
80-855 Gdańsk

W tytule przelewu należy koniecznie  podać nr zamówienia, który otrzymali Państwo w e-mailu potwierdzającym  złożenie zamówienia

9. Czy można kupic towar osobiście?
Tak można. Nasza siedziba znajduje się w Gdańsku. Adres i mapka dojazdu w dziale kontakt
Najczęściej oglądane
Najczęściej kupowane
1438206
© ABAPOL - niezależny dystrybutor kompanii DR NONA international Ltd. Renomowane kosmetyki - minerały z Morza Martwego - hurt i detal. Wszelkie Prawa Zastrzeżone. All Rights Reserved.